joi, 3 februarie 2011

interviu cu andruska_1996

interviu cu andruska_1996:
adinutzzaSweet:multumesc ca ai acceptat sa iti iau acest interviu!
andruska_1996 :ei...nu ai pt ce
adinutzzaSweet:spune-mi ceva despre tine(varsta,hoby,etc)
andruska_1996:pai:am 14 ani,medoll`ul meu este lafel cum sunt eu in viata reala...(aproximativ),ma imbrac mereu stil rockerita/punk/emo...cat si in viata de pe sd cat si pe sd...pai hobby-uri am o gramada...dar...imi place : sa ies cu prietenii in fie care seara...sa desenez si sa stau ore intregi la pc si sa ascult muzica intr-una...
adinutzzaSweet:iti place sa fii perfectionista?
andruska_1996: nu ... eu consider ca nimeni nu e perfect...si chiar nu vreau sa fac totul perfect...deci nu sunt perfectionista 
adinutzzaSweet:daca nu ar exista lucruri gratis,stardollul ar fi lafel de frumos?
andruska_1996:da...sigur...
adinutzzaSweet:cum iti petreci timpul liber?
andruska_1996: pai ies in oras cu prietenii .... ori stau la pc toata ziua :))
adinutzzaSweet:ce ai schimba pe sd?
andruska_1996:pe stardoll...:-?pai....cred ca ar fi perfect daca ne-ar lasa sa punem in album poze cu noi (reale) sau cu vedete ...asa nu as schimba nimic ... e ok totul 
adinutzzaSweet:iti plac animalele?de ce?
andruska_1996: da imi plac foarte mult animalele .....dar in special pisicile.  dc? pt ca sunt sufletiste ... sunt dragalase .... si ai un prieten patruped mereu langa tine :X
adinutzzaSweet:ce parere ai despre blogul nostru?
andruska_1996:blogul e foarte cool...o sa incerc sa fac ceva reclama la el ca e soper 
adinutzzaSweet:ce nota ii acorzi acestui interviu?
andruska_1996:10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu