joi, 3 februarie 2011

interviu cu Dracu-Laura

interviu cu Dracu-Laura:
adinutzzaSweet:multumesc ca ai acceptat sa iti iau acest interviu!
Dracu-Laura:iti multumesc ca m`ai ales pe mine una dintre cele cu care sa faci interviul:)
adinutzzaSweet:spune-mi cv despre tine(varsta,hobby etc,)
Dracu-Laura: peiii ma numesc sorina[mi se mai spune si soriii]am 13 ani:) si imi place sa stau pe Calculator,sa merg la cumparaturi cu fetele sa cant[adour sa cant:X]
adinutzzaSweet:iti place sa fii perfectionista?
Dracu-Laura: peiii cateodata este foarte tare...dar stii perfectiunea nu exista.....pentru mine perfectiune=>sinceritate:)
adinutzzaSweet:daca nu ar exista lucruri gratis, stardollul ar fi lafel de frumos?
Dracu-Laura:peiii stardoll`u nu este numai din lucruri gratis.....dar bineinteles ka nu va fii la fel:) adika ma gandesc ca poate nu am avea asa multe haine dar stii deaia s`au inventat cele gratis:)
adinutzzaSweet:cum iti petreci timpul liber?
Dracu-Laura:peii de obicei aleg sa merg cu gasca la film sau la un suc..[pe afara]dar acum ca este frig stau in casa pe pc:))
adinutzzaSweet:ce ai schimba pe sd?

Dracu-Laura:peii in sd cam aproape totul mi se pare ok dar daka as putea schimba ceva uite ce as face: tuturor conturilor peste 1OOO i`am face cate o zi pe saptamana ss si le`as da cate 1O sd:),si as da voie si celorlalti  sa organizeze partyuri,si as pune hainele mai speciale[HB]nu doar pt ss:)
adinutzzaSweet:iti plac animalele?de ce?
Dracu-Laura:pot spune ca imi plac animalele dar nu toate....imi plac pisicile deoarece am si eu 2 si m`am atasat foarte tare de ele,dar restul nu prea imi plac adika imi mai plac si cainiii:X
adinutzzaSweet:ce parere ai despre blogul nostru?
Dracu-Laura:blogul taw este destul de dragutz:) dar cred ca ar trebuii sa mucesti mai mult la el si sa ii dai un nou stil:) asta e parerea mea:)
adinutzzaSweet:ce nota ii acorzi acestui interviu?
Dracu-Laura:10:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu