sâmbătă, 22 ianuarie 2011

interviu cu CIRESICA2009


interviu cu CIRESICA2009:
adinutzzaSweet:multumesc ca ai acceptat sa iti iau acest interviu!
CIRESICA2009:multumesc ca m-ai invitat!
adinutzzaSweet:spune-mi cate cv despre tn(varsta,hobby,etc)
CIRESICA2009: ma numesc andreea,am 15 ani, sunt din ploiesti
imi place sa ascult muzica:X
 si sa mazgalesc pe cartile de la scoala=))
adinutzzaSweet:iti place sa fii perfectionista?
CIRESICA2009: nu,nu imi place si nici nu sunt deoarece eu una consider ca perfectiunea nu exista:)
adinutzzaSweet:daca nu ar exista lucruri gratis,stardollul ar fi lafel de frumos?
CIRESICA2009:posibil...insa si lucrurile gratis au farmecul lor unele sunt chiar dragute
adinutzzaSweet:cum iti petreci timpul liber?
CIRESICA2009:pai mie imi place cel mai mult sa imi petrec timpul cu prietenii mei la care tin cel mai mult:X
adinutzzaSweet:ce ai schimba pe sd?
CIRESICA2009:as da mai multe camere non ss-urilor,si as da mai multe recompense starpoint
adinutzzaSweet:iti plac animalele?de ce?

CIRESICA2009:da imi plac animalele la nebunie:X!am un pisoi minunat pe care il iubesc mult de tot:x!cum ar putea sa nui placa cuiva un animal??...sunt super sweet:X
adinutzzaSweet:ce parere ai despre blogul nostru?
CIRESICA2009:poi blogul vostru e super tare:X...si va urez din toata inima sa ajunga cat mai cunoscut;)
adinutzzaSweet:ce nota ii acorzi acestui interviu?
CIRESICA2009:ii acord nota 10 pt ca e foarte creativ:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu