vineri, 21 ianuarie 2011

Interviu cu Cocolinass

-Multumesc ca ai acceptat acest interviu!
Cocolinass:Nu ai pentru ce!
-Spunemi ceva despre tine(nume,varsta etc.)
Cocolinass:Ma numesc Alexa,am 12 ani,sunt din Bacau,culorile mele preferate sunt:mov,albastru rosu si negru,imi place sa ascult muzica la maxim.
-Iti place sa fii perfectionista?
Cocolinass:Uneori da,uneori nu.
-Daca nu ar exista lucruri gratis,Stardollul ar fi la fel de frumos?
Cocolinass:Nici gand ar fii un mare dezastru,pentru ca oameni care nu sunt ss ar fii dezamagiti!
 -Cum iti petreci timpul liber?
Cocolinass:Ma duc in parc ,ma cert cu fetele,stau in pat,mananc si fac dezastru!
-Ce ai schimba pe Stardoll?
Cocolinass:As schimba ,hainele de la Antidote sa fie cu 1 iar restu cu 0,iar cele de la interior gratis
Iti plac animalele?De ce?
Cocolinass:Da,imi plac animalele pentru ca dragute.
-Ce parere ai despre blogul nostru?
Cocolinass:Am o parere foarte foarte buna!
-Ce nota ii acorzi acestui interviu?
Cocolinass:10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu