vineri, 21 ianuarie 2011

Interviu cu Coolstyleemo1

-Multumesc ca ai acceptat acest interviu
Coolstyleemo1:Nu ai pt ce.
-Spune-mi ceva despre tine(nume,varsta etc.)
Coolstyleemo1: Ma cheama Karina,am 13 ani,culorile mele preferate sunt:mov,albastru,imi place sa desenez , sa pictez, sa dansez , sa cant , sa stau pe stardoll etc.
-Care este tara ta favorita?
Coolstyleemo1:Franta:x
-Iti place Stardoll?De ce?
Coolstyleemo1: -Imi place Stardoll, pentru ca imi fac prietene noi,aranjez case si machiez papusi.
-Daca ai fii proprietara la LE ai pune preturile lafel de mari sau nu?De ce?
Coolstyleemo1: Nu ,pentru ca unii oameni nu pot sa cumpere .
-Iti place sa fii perfectionista?
Coolstyleemo1: -Cateodata imi place mai ales la dans cand merg la concursuri.
-Daca nu ar exista lucruri gratis,Stardollul ar fi la fel de frumos?
Coolstyleemo1:  -Nu neaparat, daca nu ar exista lucruri gratis cei care nu pot sa se faca ss o sa le para rau .Si nu cred ca mai mult de jumatate din Stardoll nu se face ss dar mai bine cu lucruri gratis!
 -Cum iti petreci timpul liber?
Coolstyleemo1: -In timpul liber merg la Mall, la prietene chiar si in excursii .Mai merg si pe la verisoara mea pentru ca are aceeasi varsta cu mine.Imi place sa mai cant si la chitara in timpul liber.
-Ce parere ai despre blogul nostru?
Coolstyleemo1:E foarte frumos si interesant

-Ce nota ii acorzi acestui interviu?
Coolstyleemo1: 10!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu